Barbora Krčmářová

Bakalářská práce

Interkulturní rozdíly v rámci reklamy společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Intercultural differences in the advertising of UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o kulturních diferencích v rámci reklamy UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia a.s. V práci je porovnána česká reklama se slovenskou. Obě reklamy sice nabízejí stejný produkt, ale jejich reklamy jsou zcela odlišné. Cílem práce je zjistit, zda v rámci kulturních diferencí je třeba přizpůsobit obsah, sdělení reklamy a jak reklamu přizpůsobit. Cíl bude splněn pomocí teoretické …více
Abstract:
The bachelor thesis explores the cultural differences between the advertising of UniCredit Bank Czech Republic and its Slovakian counterpart, i.e it compares Czech publicity with the Slovakian one. Although both ads offer the same product, they are completely different. The aim of the thesis is to find out whether it is necessary to adapt the content and message of commercials to cultural differences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84545

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod