Leoš Kozdas

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of company entering territorially new markets
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy“ je vypracovat konkrétní marketingovou strategii při vstupu podniku Waterdrop s.r.o na polský trh. První část práce se zaměřuje na definici základních teoretických východisek řešené problematiky. Praktická část se poté skládá z analýzy současného stavu podniku a konkrétního návrhu vhodné marketingové strategie …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis „Marketing strategy of company entering teritorial new markets“ is to create specific marketing strategy for Waterdrop s.r.o entering polish market. The first part of the thesis is focused on defining basic theoretical starting points of the subject. Practical part contains analysis of current state of the company and specific suggestion of fitting marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.