Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy – Leoš Kozdas
Leoš Kozdas
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Marketing strategy of company entering territorially new markets
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy“ je vypracovat konkrétní marketingovou strategii při vstupu podniku Waterdrop s.r.o na polský trh. První část práce se zaměřuje na definici základních teoretických východisek řešené problematiky. Praktická část se poté skládá z analýzy současného stavu podniku a konkrétního návrhu vhodné marketingové strategie …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis „Marketing strategy of company entering teritorial new markets“ is to create specific marketing strategy for Waterdrop s.r.o entering polish market. The first part of the thesis is focused on defining basic theoretical starting points of the subject. Practical part contains analysis of current state of the company and specific suggestion of fitting marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová