Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh – Diliara Abdiukhanova
Diliara Abdiukhanova
Diplomová práce
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Go-to-market strategy for a brand launch to a new market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na zkoumaní procesu a součástí go-to-market strategie jako důležitého faktoru při uvedení výrobků mezinárodní společností na nové trhy. Cílem práce bylo vytvoření strategii uvedení značky GoGo squeeZ® na český trh společností BEL sýry Česko a.s. exkluzivně pro online supermarket Rohlik.cz Teoretická část se zabývá shrnutím dosavadních poznatků o go-to-marketing strategii …víceAbstract:
This thesis is focused on exploring the process and components of go-to-market strategy as an important factor in the product launch by international companies to new markets. The aim of the thesis was to create a strategy for the launch of the GoGo squeeZ® brand on the Czech market by BEL sýry Česko a.s. exclusively for the online supermarket Rohlik.cz The theoretical part deals with a summary of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90039
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jana Klinková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90039
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Proces založení a uvedení nové značky na trh
Kristýna Dufková -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Uvedení značky Pediped na evropský trh
Monika Živnová -
Uvedení nové značky na mezinárodní trh
Jana Kneblová -
Uvedení privátní značky výrobků na trh
David Klar -
Tvorba podnikatelského záměru a strategie pro uvedení značky na trh
Klára Palatová