Prezentace Petra Pavla na sociální síti Facebook v prezidentských volbách 2023 – Martin Sluka
Martin Sluka
Bakalářská práce
Prezentace Petra Pavla na sociální síti Facebook v prezidentských volbách 2023
Presentation of Petr Pavel on Facebook in the 2023 presidential election
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na prezentaci osobní značky Petra Pavla v období volební kampaně prezidentských, které se konaly v lednu 2023. Práce si klade za cíl zanalyzovat facebookovou komunikaci tohoto prezidentského kandidáta a na základě ní následně interpretovat základní témata, v souvislosti s kterými byla prezentována jeho osobní značka. V teoretické části práce představuje základní pojmy jako je …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Petra Vodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Barbora Vališková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaBakalářský studijní program:
Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Prezidentské volby ve Spojených státech amerických v roce 2016 - analýza kampaně kandidáta Republikánské strany
Jan PICKA -
Experience of European Children and Adoslecents with Online Privacy and Personal Data
Jiří Motýl -
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Dominik HERZINA -
Branding značky na sociální síti
Adrián Molota -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Branding – Its History and New Challenges
Anhelina Luniova -
Facebook jako komunikační nástroj pro branding
Kristýna KUČNIROVÁ -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
23. 8. 2024
Kohout, J.
23. 8. 2024