Bc. Tomáš Lobotka

Master's thesis

Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu

Project of Customer's Overall Satisfaction Improvement in Selected Online Store
Abstract:
Cílem diplomové práce, je na základě průzkumu výchozího stavu a spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu, navrhnout vhodná doporučení, jejichž realizací podnikatel dosáhne navýšení celkové spokojenosti svých zákazníků. Celá práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je vytvořena formou literární rešerše vztahující se k tématům českého spotřebitele 21. století, e-commerce, marketingového …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to suggest appropriate recommendations for a chosen online store based on analysis of its initial state and customer's satisfaction. The execution of these recommendations should help the owner to achieve a higher overall satisfaction of her customers. The entire work is divided into several parts. The theoretical part is written in the form of literary recherche and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lobotka, Tomáš. Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe