Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu – Bc. Tomáš Lobotka
Bc. Tomáš Lobotka
Master's thesis
Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu
Project of Customer's Overall Satisfaction Improvement in Selected Online Store
Abstract:
Cílem diplomové práce, je na základě průzkumu výchozího stavu a spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu, navrhnout vhodná doporučení, jejichž realizací podnikatel dosáhne navýšení celkové spokojenosti svých zákazníků. Celá práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je vytvořena formou literární rešerše vztahující se k tématům českého spotřebitele 21. století, e-commerce, marketingového …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to suggest appropriate recommendations for a chosen online store based on analysis of its initial state and customer's satisfaction. The execution of these recommendations should help the owner to achieve a higher overall satisfaction of her customers. The entire work is divided into several parts. The theoretical part is written in the form of literary recherche and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOBOTKA, Tomáš. \textit{Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/r5ql2z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lobotka, Tomáš. Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Daniel Rangotis -
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Karolína Kučerová -
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Martina Fričová -
Měření spokojenosti obyvatel s marketingovou komunikací obce
Eva Zindlerová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková