Ing. Marek Mrázek
Bachelor's thesis
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT analysis of business enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na SWOT analýzu podnikatelského subjektu. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou, kde popisuji, co je to marketingové prostředí, marketingový mix, z čeho se skládá SWOT analýza, a jak se vytváří. V praktické části se zabývám firmou Penta trading s.r.o., kde analizuji její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V mé práci se snažím firmu dobře představit …moreAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the SWOT analysis of enterprises. The work is divided into two parts, on the theory, which describes what it's marketing environment, marketing mix, what constitutes a SWOT analysis and how it creates. In the practical part of the deal by Penta Trading Ltd., where it analyzes a strengths, weaknesses, opportunities and threats. In my work I am trying to imagine a company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d907c/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2012
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
SWOT analýza cloudového řešení IT infrastruktury společnosti XYZ s.r.o.
Kamil Hnátek -
Analýza konkurence společnosti DOCEO - Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s.r.o.
Oleg Podsadny -
Finanční a konkurenční analýza společností ŠumavaNet s.r.o. a SporktNet s.r.o.
Sabina Janečková -
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Návrh strategie podniku RD dřevo s.r.o.
Hana Vrábelová -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková