SWOT analýza podnikatelského subjektu – Ing. Marek Mrázek
Ing. Marek Mrázek
Bakalářská práce
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT analysis of business enterprise
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na SWOT analýzu podnikatelského subjektu. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou, kde popisuji, co je to marketingové prostředí, marketingový mix, z čeho se skládá SWOT analýza, a jak se vytváří. V praktické části se zabývám firmou Penta trading s.r.o., kde analizuji její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V mé práci se snažím firmu dobře představit …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the SWOT analysis of enterprises. The work is divided into two parts, on the theory, which describes what it's marketing environment, marketing mix, what constitutes a SWOT analysis and how it creates. In the practical part of the deal by Penta Trading Ltd., where it analyzes a strengths, weaknesses, opportunities and threats. In my work I am trying to imagine a company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d907c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza cloudového řešení IT infrastruktury společnosti XYZ s.r.o.
Kamil Hnátek -
Analýza konkurence společnosti DOCEO - Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, s.r.o.
Oleg Podsadny -
Finanční a konkurenční analýza společností ŠumavaNet s.r.o. a SporktNet s.r.o.
Sabina Janečková -
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Návrh strategie podniku RD dřevo s.r.o.
Hana Vrábelová -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková