Marketingové aktivity na realitním trhu – Bc. Ruslan Nagumanov
Bc. Ruslan Nagumanov
Diplomová práce
Marketingové aktivity na realitním trhu
Marketing activities in the real estate market
Anotace:
Diplomová práce je věnována analýze marketingových aktivit společnosti "Etagi", která se zabývá především prodejem a pronájmem nemovitostí. Tato práce se skládá z teoretické části, která se zabývá různými pojmy souvisejícími s marketingem a trhem s nemovitostmi. Druhá část je věnována prezentaci společnosti a provedení jednotlivých analýz a třetí část se bude zabývat jednotlivými návrhy na zlepšení …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to the analysis of marketing activities of the company "Etagi", which deals mainly with the sale and lease of real estate. This work consists of a theoretical part that deals with various concepts related to marketing and the real estate market. The second part is devoted to the presentation of the company and the implementation of individual analyzes and the third part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Ladislav Ulrych, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením
Cristina Marešová -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh
Diana Boháčová -
Marketingové nástroje a vývojové trendy v oblasti internetového marketingu
Rastislav Gablovič -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková -
Marketingové nástroje zvyšující doporučování značky dentálními hygienistkami
Sára Fliegerová -
Marketingové nástroje při prodeji a získávání nemovitostí
Barbora Eliášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva