Lea Antalová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikácia hotelu a reštaurácie Passage na sociálnych sieťach

Marketingová komunikace Hotelu a Restaurace Passage na sociálních sítích
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá efektivitu marketingové komunikace Hotelu a Restaurant Passage na sociálních sítích. Prostřednictvím obsahové analýzy tato práce hodnotí současné marketingové strategie a jejich vliv na interakci publika a viditelnost značky. Zjištění naznačují, že zatímco podnik si udržuje postavení na sociálních sítích, příležitosti ke zvýšení angažovanosti a cílená tvorba obsahu mohou dopomoci …more
Abstract:
This bachelor's thesis explores the effectiveness of the marketing communication of the Hotel and Restaurant Passage on social media. Through content analysis, this work evaluates the current marketing strategies and their impact on audience interaction and brand visibility. Findings suggest that while the business maintains its position on social media, opportunities for increased engagement and targeted …more
Abstract:
Bakalárska práca skúma efektivitu marketingovej komunikácie Hotela a Restaurant Passage na sociálnych sieťach. Prostredníctvom obsahovej analýzy táto práca hodnotí súčasné marketingové stratégie a ich vplyv na interakciu publika a viditeľnosť značky. Zistenia naznačujú, že zatiaľ čo podnik si udržiava postavenie na sociálnych sieťach, príležitosti na zvýšenie angažovanosti a cielená tvorba obsahu môžu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON