Vývoj herního editoru na platformě Flash – Bc. Martin Jakubec
Bc. Martin Jakubec
Diplomová práce
Vývoj herního editoru na platformě Flash
Game editor development in Flash
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout a implementovat jádro herního enginu a editoru pro konfiguraci herních mechanismů na platformě Flash. Herní engine bude modulární, aby jej bylo možné rozšiřovat a využívat pro různé typy her. Součástí práce bude ukázka hry nakonfigurované v tomto editoru. V neposlední řadě se budu snažit prezentovat praktické zkušenosti z vývoje reálné hry.Abstract:
The aim of the thesis is to design and implement game engine and editor for configuring the game mechanics on the Flash platform. The game engine is modular, so that it can be expanded and used for different types of games. Sample game configured in this editor will be the part of the work. Finally, I will try to present practical experiences from the development of the real game.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t0w6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Ondřej Strnad, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Platformer game with block-based programming control
David Dobrovolný -
Game-based learning: Návrh edukativní počítačové hry
Renáta Šajnarová -
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Životní cyklus vývoje her pro mobilní platformy
Blažej Kobela -
Vývoj her pro mobilní platformy
Libor Zapletal -
Vývoj her pro mobilní zařízení s využitím herního prostředí Unity
Marek Orosz -
Produkce v průmyslu vývoje počítačových her
Hana Kretková