Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit – Hana Macháčková
Hana Macháčková
Diplomová práce
Možnosti marketingové orientace fundraisingu charit
Marketing orientation of charity fundraising
Anotace:
Diplomová práce pojednává o fundraisingu neziskových organizací. Zaměřuje se především na stránku komunikace a strategie fundraisingu. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy použivánými ve fundraisingu, dále popisuje metody a nástroje fundraisingu. Praktická část se věnuje zhodnocení a srovnání australské charitativní organizace Anglicare Sydney a české charitativní organizaci ? Arcidiecézní …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Bursíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/824
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zvládání zátěže a psychohygiena pracovníků a expatů na misi Arcidiecézní charity Praha v Ugandě (realizace výzkumného projektu)
Romana GARGULÁKOVÁ -
Vnímání vlastní životní situace běloruskými studenty v ČR zapojenými do projektu "Vzdělávání běloruských studentů v České republice" Arcidiecézní charity Praha
Anna Juráčková -
Možnosti zvládání a prevence zátěže a stresu vedoucích pracovníků v sociálních projektech ADCH Praha
Olga VLACHOVÁ -
Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s.
Tomáš Nábělek -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
Jitka Vrátná