Event marketing taneční skupiny All Style Unit – Bc. Klára Machálková
Bc. Klára Machálková
Diplomová práce
Event marketing taneční skupiny All Style Unit
Event Marketing of All Style Unit Dance Group
Anotace:
Diplomová práce se zabývá event marketingem taneční skupiny All Style Unit, která funguje ve Vsetíně a ve Zlíně. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a event marketingem s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována dosavadnímu event marketingu taneční skupiny. Event marketing je detailně popsán a analyzován. Z poznatků získaných …víceAbstract:
The aim of the thesis is to explain the problematice of an event marketing of the dance group All Style Unit, which operates in cities Vsetin and Zlin. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing communication and event marketing following with marketing research. The practical part is focusing on the current event marketing of the dance group where event marketing is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machálková, Klára. Event marketing taneční skupiny All Style Unit. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Veronika KOVÁŘOVÁ -
Projekt event marketingu vybrané společnosti
Jana Vaňková -
Event marketing festivalového projektu Drum "N" Huss
Jakub Hodina -
Event marketing - studie projektu "Český sen"
Tomáš Dostál -
Návrh event marketingového projektu při příležitosti uvedení nového modelu vozu na český trh
Veronika Hejlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Komunikace taneční skupiny All Style Unit na sociálních sítích
Kateřina Koňaříková -
Zatížení street dance tanečnic během taneční sestavy
Barbora JUROVÁ