Bc. Jakub Douda
Bachelor's thesis
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Language play in advertising communication
Abstract:
Reklama není o bezhlavé propagaci výrobku. Její nedílnou součástí je, jak sdělení komunikantovi předáme. A to jak ve vizuální, tak jazykové rovině. A právě jazykovou rovinou se tato bakalářská práce zabývá. Cílem práce je zjistit, jaká jazyková hra je v očích zákazníků nejoblíbenější. V teoretické části je za pomoci odborných publikací vysvětlena historie reklamy včetně mnoha různých forem jazykové …moreAbstract:
Advertising is not about careless product promotion. An integral part of advertising is how we pass on the message to the recipient. Both visually and linguistically. This bachelor's thesis focuses on the linguistical part. The aim of this work is to find out which language game is the most popular in the eyes of customers. The theoretical part explains the history of advertising, including many different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ody0s/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
- Reader: JUDr. Mgr. Tomislav Potocký, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Porovnání textů světových hitů s převzatými verzemi předních českých umělců
Lukáš Daňo