Jaromír Krpec
Bachelor's thesis
Simulátor 3D terénu
3D Terrain
Anotácia:
Práce je zaměřena na procedurální generování povrchu terénu. Základem je nastudování základních algoritmů pro generování, úpravu a zobrazení terénu. Stěžejní část práce se zabývá možnostmi generování náhodného terénu, součástí je popis vybraných algoritmů pro optimalizaci a urychlení vykreslování scény. Všechny zvolené algoritmy byly prakticky naimplementovány tak, aby si je mohl uživatel otestovat …viacAbstract:
This work is dealed with procedural generation of terrain surface. The key is study of basic algorithms for generation, edit and rendering terrain. Main part of this work is deal with options of generation random terrain, also description selected optimalization algorithms for speed up rendering of scene. All from these algorithms was implemented for testing by user. At the end I have presented processes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79002
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Martin Němec
- Oponent: Radoslav Fasuga
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Procedurální generování textur
Pavlína Kuřeová -
Generování procedurálních textur v shaderu
Pavel Veverka -
Procedural generation of flower pigmentation patterns
Vendula Němcová