Daniela Vemeová
Diplomová práce
Analýza image značky PiM`s
Analýza image značky PIM`s
Anotace:
Značka PiM's je mladou značkou na trhu a je zaujímavá svojou odvážnou modernou stratégiou. Cieľom mojej diplomovej práce je odhaliť vnímanie značky PiM's spotrebiteľmi a porovnať ho s identitou značky. Práca sa delí na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa zaoberám samotným pojmom značka a jej základnou funkcionalitou a vlastnosťami. Zároveň popisujem historický vývoj značky PiM's a jej …víceAbstract:
PiM's is young brand on the market, that is interesting by its courageous modern strategy. Main aim of my master thesis is reveal perception of the brand PiM's by consumers and compare it with its identity. Thesis is devided to theoretical and practical part. In theoretical part I defined term brand and its basic characterictics. Also I defined PiM's history and brand identity. In methodological part …víceAbstract:
Značka PiM's je mladou značkou na trhu a je zaujímavá svojou odvážnou modernou stratégiou. Cieľom mojej diplomovej práce je odhaliť vnímanie značky PiM's spotrebiteľmi a porovnať ho s identitou značky. Práca sa delí na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa zaoberám samotným pojmom značka a jej základnou funkcionalitou a vlastnosťami. Zároveň popisujem historický vývoj značky PiM's a jej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Renegotiating the image of a city in the context of the European Capitals of Culture: A focus on Marseille-Provence 2013 and Pilsen 2015
Richard BLAIS -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý