Hana Slováčková
Bakalářská práce
Reklama ve fotbalovém klubu
Advertisement in the Football Club
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu možnosti umístění reklamy ve fotbalovém klubu 1.FC Slovácko. V teoretické části se zabývám pojmy management; reklama; metody výzkumu; rozhovor; SWOT analýza a reklama ve sportu.V praktické části uvádím základní údaje o sledovaném klubu a organizační strukturu klubu. Popisuji možnosti umístění reklamy marketingového partnera klubu a další výhody pro partnera …víceAbstract:
AnnotationThe goal of the thesis ”Advertisement in the football club“ was to analyze the possibilities of placing advertisments in the football club 1.FC Slovácko.The theoretical part deals with the concepts of management; advertising; research methods; interviews; SWOT analysis and advertising in sport. The practical part describes the basic data of the reference club and its organizational structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/81026
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Miloš Kosík
- Oponent: Miroslav Pacut
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management. / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Reklama a sponzoring ve sportu
Petra Duchoslavová -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy -
Problematika sponzoringu a sportovní reklamy ve sportu
Erik Niessner -
Vliv marketingových strategií ve sportu na spotřebitele
Jiří Polena -
Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)
Tomáš Gärtner -
Problematika public relations a reklamy ve světě sportu
Lukáš Siřínek -
Sponzorování ve sportu
Jakub Urban