Motiv technologií v současném Večerníčku (kvantitativní a kvalitativní analýza) – Michaela OBSTOVÁ
Michaela OBSTOVÁ
Bakalářská práce
Motiv technologií v současném Večerníčku (kvantitativní a kvalitativní analýza)
Motifs of technology in the actual tv series Večerníček (quantitative and qualitative research)
Anotace:
Bakalářská práce kombinuje kvalitativní a kvantitativní metody při snaze analyzovat četnost a užití motivu moderních technologií v pořadu Večerníček. Předmětem analýzy jsou současné večerníčkové tituly z let 2000-2018. Reflektuje samotnou četnost výskytu technologických motivů ve večerníčku a technologické motivy rozřazuje a interpretuje podle jejich významové funkce pro vývoj a konstrukci narativu …víceAbstract:
This thesis combines quantitative and qualitative methods and tries to analyse the quantity and application of the motifs of modern technologies on the tv series Večerníček. The subject of the analysis are the actual tv series from 2000 to 2018. It reflects the quantity of motifs itself, categorizes and interprets the motifs according to their meaning for process and construction of the narrative. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBSTOVÁ, Michaela. Motiv technologií v současném Večerníčku (kvantitativní a kvalitativní analýza). Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
Baterie a technologie nabíjení mobilních telefonů
Aleš Durdil -
Večerníček - český fenomén
Jitka Římánková -
Český večerníček - analýza komunikační strategie nejoblíbenějšího televizního pořadu
Aneta Hronová -
Večerníčky a dětský divák
Veronika Škrabová
Název
Vložil
Vloženo
Práva