Laura Palková

Master's thesis

Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach

Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Abstract:
V předložené diplomové práci jsou zkoumány způsoby propagace kulturních akcí jak ve fyzické podobě, zároveň iv online prostoru v Košicích. Pozornost je věnována na způsoby podávání informací o konání akce, jejich význam, dostatečnost a šiřitelnost směrem k návštěvníkovi kulturní události. První část se zaměřuje na obsahové a kontextové vymezení art marketingu a propagaci obecně. Druhá část se zabývá …more
Abstract:
The presented diploma thesis examines the ways of promoting cultural events as in the first form, as well as in the online space in Košice. The first part focuses on the content and definition of art marketing and context in general. The second part is characterized by cultural policy in Slovakia. The last analytical part is devoted to the study of the art marketing in Košice, personal research, promotion …more
Abstract:
V predloženej diplomovej práci sú skúmané spôsoby propagácie kultúrnych akcií ako vo fyzickej podobe, zároveň aj v online priestore v Košiciach. Pozornosť je venovaná na spôsoby podávania informácii o konaní akcie, ich význam, dostatočnosť a šíriteľnosť smerom k návštevníkovi kultúrneho podujatia. Prvá časť sa zameriava na obsahové a kontextové vymedzenie art marketingu a propagáciu vo všeobecnosti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2022
  • Supervisor: Vojtěch Kouba
  • Reader: Pavla Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82107