Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach – Laura Palková
Laura Palková
Master's thesis
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Abstract:
V předložené diplomové práci jsou zkoumány způsoby propagace kulturních akcí jak ve fyzické podobě, zároveň iv online prostoru v Košicích. Pozornost je věnována na způsoby podávání informací o konání akce, jejich význam, dostatečnost a šiřitelnost směrem k návštěvníkovi kulturní události. První část se zaměřuje na obsahové a kontextové vymezení art marketingu a propagaci obecně. Druhá část se zabývá …moreAbstract:
The presented diploma thesis examines the ways of promoting cultural events as in the first form, as well as in the online space in Košice. The first part focuses on the content and definition of art marketing and context in general. The second part is characterized by cultural policy in Slovakia. The last analytical part is devoted to the study of the art marketing in Košice, personal research, promotion …moreAbstract:
V predloženej diplomovej práci sú skúmané spôsoby propagácie kultúrnych akcií ako vo fyzickej podobe, zároveň aj v online priestore v Košiciach. Pozornosť je venovaná na spôsoby podávania informácii o konaní akcie, ich význam, dostatočnosť a šíriteľnosť smerom k návštevníkovi kultúrneho podujatia. Prvá časť sa zameriava na obsahové a kontextové vymedzenie art marketingu a propagáciu vo všeobecnosti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82107
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Vojtěch Kouba
- Reader: Pavla Petrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82107
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
Evgeniya Volodina -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Ekologická udržitelnost kulturních eventů se zaměřením na marketing
Barbora Svorová -
Marketing kulturních akcí ve městě Bílina
Blanka VLÁSKOVÁ -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Marketing kulturních akcí ve městě Šaľa
Adriána Škodová