Využití employer brandingu při náboru pracovníků do společnosti Z-AGENCY s.r.o. – Michaela Benešová
Michaela Benešová
Bachelor's thesis
Využití employer brandingu při náboru pracovníků do společnosti Z-AGENCY s.r.o.
Use of employer branding in the recruiting process in the Z.AGENCY s.r.o. company �
Abstract:
Tématem práce je vysvětlit význam Employer brandingu při náboru pracovníků společnosti Z-AGENCY s.r.o., která se zabývá tvorbou a realizací teambuildingů. Práce bude řešit pomocí dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů aktuální situaci při náboru pracovníků. Práce navrhne možná opatření pro zefektivnění a správné zacílení pro oslovení potenciálních vhodných kandidátů do společnosti.Abstract:
The topic of this work is to explain the importance of Employer branding in the recruitment process in the company Z-AGENCY s.r.o., which is creating and realizing teambuilding. Using a questionnaire survey and structured interview is this thesis analyzing and suggesting the techniques usable at the recruitment. The work will propose possible measures for streamlining and easier targeting potentially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Martin Přibyl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Michaela. \textit{Využití employer brandingu při náboru pracovníků do společnosti Z-AGENCY s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/r6omhz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Pavlína Pokorná