Vizuální styl akce Born to Trick Challenge 2016 a jeho aplikace v digitálních médiích – Laura Bottková
Laura Bottková
Bakalářská práce
Vizuální styl akce Born to Trick Challenge 2016 a jeho aplikace v digitálních médiích
Visual Identity of the Born to Trick Challenge 2016 Event and Its Application in Digital Media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vizuálním stylem sportovní akce Born to Trick Challenge 2016. Teoretická část v krátkosti popisuje termín vizuální styl a představuje jednotlivé sportovní disciplíny, které jsou hlavní myšlenkou akce. Také analyzuje přístupy k vizuální prezentaci různorodých sportovních akcí. Praktická část bakalářské práce představuje nové řešení vizuálního stylu akce Born to Trick …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the visual style of the Born to trick Challenge 2016 sport event. The theoretical part briefly describes terminology of visual style and introduces the various sports disciplines, which are the main idea of the event. It also analyses the ap-proaches to the visual presentation of diverse sporting events. The practical part presents a new solution for the visual identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOTTKOVÁ, Laura. \textit{Vizuální styl akce Born to Trick Challenge 2016 a jeho aplikace v digitálních médiích}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/r6onra/.
Jak správně citovat práci
Bottková, Laura. Vizuální styl akce Born to Trick Challenge 2016 a jeho aplikace v digitálních médiích. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Organizace turnaje ve street hokeji
Jakub Dušek -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková