Marketingová strategie vybrané neziskové organizace – Bc. Alena Kolářová
Bc. Alena Kolářová
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Marketing strategy of chosen non-profit organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možností uplatnění marketingových aktivit v neziskovém sektoru na příkladu vybrané organizace - Nadace Partnerství. Hlavním cílem této práce je stanovení marketingové strategie organizace, tzn. produktové, cenové, distribuční a propagační strategie, přičemž největší část práce je věnována na přání vedení organizace rozboru produktového portfolia a stanovení produktové strategie …moreAbstract:
The thesis is concerned with possibility of application marketing activities in non-profit sector on example of chosen organization – Nadace Partnerství. The main goal of this paper is determination of marketing strategy of the organization, i. e. product, price, place and promotion strategy, where the largest part of the thesis is dedicated at organization´s high management´s request to analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/axw50/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Rosenmayer, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Karina Zaitseva -
Marketingová strategie organizace
Kateřina Slezáková -
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ