Bc. Iva Andresová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vzdělávacích organizací

Marketing strategy of educational institutions
Anotace:
Tato práce je zaměřena na marketingovou strategii vzdělávacích organizací, konkrétně na jazykové školy. První část je věnovaná teorii marketingu, jsou v ní vymezeny základní pojmy z této oblasti, jako je především marketingová strategie, analýza trhu a marketingový mix. Aplikační část je věnována charakteristice firmy Lingua Viva, s.r.o. a její marketingové strategii. Byly popsány hlavní strategie …více
Abstract:
This thesis is specialized on marketing strategy of educational organizations, especially to language schools. The theoretical part is devoted to marketing theory, the marketing strategy, market analysis and marketing mix is defined in it. The application part is devoted to Lingua Viva characterization and its marketing strategy. There were desribed the main strategies which languge schools used and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Markéta Jansová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní