Bc. Alena Kolářová

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané neziskové organizace

Marketing strategy of chosen non-profit organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možností uplatnění marketingových aktivit v neziskovém sektoru na příkladu vybrané organizace - Nadace Partnerství. Hlavním cílem této práce je stanovení marketingové strategie organizace, tzn. produktové, cenové, distribuční a propagační strategie, přičemž největší část práce je věnována na přání vedení organizace rozboru produktového portfolia a stanovení produktové strategie …more
Abstract:
The thesis is concerned with possibility of application marketing activities in non-profit sector on example of chosen organization – Nadace Partnerství. The main goal of this paper is determination of marketing strategy of the organization, i. e. product, price, place and promotion strategy, where the largest part of the thesis is dedicated at organization´s high management´s request to analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Rosenmayer, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration