1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie – Michail NENKOV
Michail NENKOV
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie
1. Theoretical Part: Application of Screenwriting Techniques in Video Game Writing 2. Practical Part: A short film, min. 10 minutes, director.
Anotace:
Práce se zabývá obecnou problematikou psaní pro medium videoher. Uvádí kontext videoherního příběhu a jeho vývoj. Zkoumá specifika herního média z narativního hlediska a možnosti aplikování běžných scenáristických postupů na interaktivní a nelineární struktury moderních her.Abstract:
The thesis deals with the general topic of writing for videogames. It summarizes the context and developements in videogame narrative. It looks closely at the specifics of the game medium and the possibilities of using film screenwriting methods on the interactive and non-linear structures of videogames.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NENKOV, Michail. \textit{1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/r6yb50/.
Jak správně citovat práci
NENKOV, Michail. 1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Mezi filmem a počítačovou hrou: odlišnosti a podobnosti způsobů vyprávění
Ondřej Moravec -
Jak videohry vyprávějí příběhy
Jaroslav Kolář -
Násilí a videohry: přirozená symbióza nebo cesta do pekla?
Michal VÁLEK -
Videohry a vyprávění
Jaroslav Kolář