Michail NENKOV

Bakalářská práce

1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie

1. Theoretical Part: Application of Screenwriting Techniques in Video Game Writing 2. Practical Part: A short film, min. 10 minutes, director.
Anotace:
Práce se zabývá obecnou problematikou psaní pro medium videoher. Uvádí kontext videoherního příběhu a jeho vývoj. Zkoumá specifika herního média z narativního hlediska a možnosti aplikování běžných scenáristických postupů na interaktivní a nelineární struktury moderních her.
Abstract:
The thesis deals with the general topic of writing for videogames. It summarizes the context and developements in videogame narrative. It looks closely at the specifics of the game medium and the possibilities of using film screenwriting methods on the interactive and non-linear structures of videogames.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NENKOV, Michail. 1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika

Práce na příbuzné téma