Daniel CABÁK

Bachelor's thesis

Individuální determinanty ovlivňující přímou interakci učitele a studenta ve výuce na vysoké škole

Individual determinants of direct interaction between teacher and student in education at the University
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá individuálními determinanty studentů, které ovlivňují jejich přímou interakci s učiteli ve výuce na vysoké škole. V teoretické části seznamuje čtenáře s interakcí a její strukturou IRF (iniciace, replika, feedback), která je v práci použita k popisu pedagogické komunikace. Je zde uveden výčet individuálních charakteristik studentů, které mohou mít vliv na interakci …more
Abstract:
The present thesis deals with individual students determinants that affect their direct interaction with teachers in teaching at the college. The theoretical part introduces the interaction and its structure IRF (initiation, replica, feedback), which is used to describe the work of educational communication. There is a listing of the individual characteristics of students that may affect the interaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CABÁK, Daniel. Individuální determinanty ovlivňující přímou interakci učitele a studenta ve výuce na vysoké škole. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta