Bc. Monika ŽABKOVÁ

Diplomová práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. s využitím nástrojů marketingového mixu

Project increasing of competitive advantages of firm MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. by using marketing mix instruments
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá projektom zvýšenia konkurencieschopnosti firmy Mondi Business Paper SCP a.s.. Práca je rozdelená na tri časti. Teoretická časť je zameraná na popis marketingu, nástrojov marketingového mixu a konkurencieschopnosti firmy. V analytickej časti je charakterizovaná firma Mondi Business Paper SCP a.s., nasleduje PEST analýza, Porterov päť faktorový model, SWOT analýza a analýza …více
Abstract:
This graduation thesis is dealing with a project to increase capability of competing business of the company Mondi Business Paper SCP, Inc. The work is divided into three sections. Theoretical part is focused on description of marketing, tools of mix marketing and competing business of the company. In the analytical section, is the characteristics of the company Mondi Business Paper SCP, Inc., follow …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Identifikátor: 8967

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽABKOVÁ, Monika. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. s využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 08. 2018

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing