Bc. Monika ŽABKOVÁ

Master's thesis

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. s využitím nástrojů marketingového mixu

Project increasing of competitive advantages of firm MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. by using marketing mix instruments
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá projektom zvýšenia konkurencieschopnosti firmy Mondi Business Paper SCP a.s.. Práca je rozdelená na tri časti. Teoretická časť je zameraná na popis marketingu, nástrojov marketingového mixu a konkurencieschopnosti firmy. V analytickej časti je charakterizovaná firma Mondi Business Paper SCP a.s., nasleduje PEST analýza, Porterov päť faktorový model, SWOT analýza a analýza …more
Abstract:
This graduation thesis is dealing with a project to increase capability of competing business of the company Mondi Business Paper SCP, Inc. The work is divided into three sections. Theoretical part is focused on description of marketing, tools of mix marketing and competing business of the company. In the analytical section, is the characteristics of the company Mondi Business Paper SCP, Inc., follow …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2008
Identifier: 8967

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽABKOVÁ, Monika. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. s využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 08. 2018

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing