Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. s využitím nástrojů marketingového mixu – Bc. Monika ŽABKOVÁ
Bc. Monika ŽABKOVÁ
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. s využitím nástrojů marketingového mixu
Project increasing of competitive advantages of firm MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. by using marketing mix instruments
Anotácia:
Táto diplomová práca sa zaoberá projektom zvýšenia konkurencieschopnosti firmy Mondi Business Paper SCP a.s.. Práca je rozdelená na tri časti. Teoretická časť je zameraná na popis marketingu, nástrojov marketingového mixu a konkurencieschopnosti firmy. V analytickej časti je charakterizovaná firma Mondi Business Paper SCP a.s., nasleduje PEST analýza, Porterov päť faktorový model, SWOT analýza a analýza …viacAbstract:
This graduation thesis is dealing with a project to increase capability of competing business of the company Mondi Business Paper SCP, Inc. The work is divided into three sections. Theoretical part is focused on description of marketing, tools of mix marketing and competing business of the company. In the analytical section, is the characteristics of the company Mondi Business Paper SCP, Inc., follow …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Identifikátor:
8967
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽABKOVÁ, Monika. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. s využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/r703b9/.
Jak správně citovat práci
ŽABKOVÁ, Monika. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy MONDI BUSINESS PAPER SCP a.s. s využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 08. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Vývoj značky podniku jako jeho konkurenční výhoda
Michal Sukenik -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera