Pedagogický experiment a zakotvená teorie jako nástroj analýzy faktorů ovlivňujících čtenářství žáků na 2. stupni ZŠ – Mgr. Veronika MIKŠÍKOVÁ
Mgr. Veronika MIKŠÍKOVÁ
Disertační práce
Pedagogický experiment a zakotvená teorie jako nástroj analýzy faktorů ovlivňujících čtenářství žáků na 2. stupni ZŠ
The concept of character education and pupils' relationship to reading in literature lessons at lower secondary school.
Anotace:
V disertační práci se věnujeme výzkumu zaměřenému na čtenářství. Tuto oblast analyzujeme také ve spojení s hodnotovou výchovou, emocemi při čtení a vnitřní motivací. Náš výzkum je rozdělen do dvou fází. V I. fázi jsme realizovali kvaziexperiment, ve kterém jsme pracovali s využitím principů hodnotové výchovy; ve II. fázi jsme dále pracovali se čtenářstvím žáků a faktory, které ho ovlivňují a data nalyzovali …víceAbstract:
In our dissertation we conducted a research aimed at reading. We analyze this irea in connection to character education, emotions when reading and inner motivation. Our research is consists of two parts. In the first part, we conducted a quazi-experiment and worked with character education on connected to literature classes. In the second part, we continued working with pupils' reading and their relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKŠÍKOVÁ, Veronika. \textit{Pedagogický experiment a zakotvená teorie jako nástroj analýzy faktorů ovlivňujících čtenářství žáků na 2. stupni ZŠ}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/r7487j/.
Jak správně citovat práci
MIKŠÍKOVÁ, Veronika. Pedagogický experiment a zakotvená teorie jako nástroj analýzy faktorů ovlivňujících čtenářství žáků na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2021. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Didaktika literatury
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující čtenářství českých a amerických žáků 4. ročníku primární školy: mezinárodní studie
Pavla Sýkorová -
Faktory ovlivňující čtenářství žáků SŠ
Lucie Kopicová -
Faktory ovlivňující dětské čtenářství
Aneta Jakubíčková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující postoje žáků 2. stupně základní školy k výuce českého jazyka a literatury
Lucie PAWLITOVÁ -
Rodina jako rozhodující faktor čtenářství dětí
Lucie MATZNEROVÁ -
Dětské čtenářství a vhodný výběr zájmové četby na podporu čtenářství ve 1. - 3. ročníku
Šárka Robová -
A Cross-Cultural Analysis of Literature Education in Czech and American Middle School
Kateřina Glučová
Název
Vložil
Vloženo
Práva