Nákupní signály zákazníků na trhu módy – Kateřina Šebestová
Kateřina Šebestová
Diplomová práce
Nákupní signály zákazníků na trhu módy
Purchasing Signals of Customers in the Fashion Market
Anotace:
V současné době je trh módy velmi rozvinutým, ale také velmi konkurenčním prostředím. Konkurentů na trhu je velmi mnoho, a rozdíly mezi nimi jsou velmi malé, proto je těžké se na trhu prosadit. Z tohoto důvodu se mnohé společnosti snaží najít efektivní způsob, jak zaujmout a udržet si zákazníka. Jak vychází z mnoha vědeckých studií, jedním z předpokladů úspěchu na trhu je aktivní naslouchání a navazování …víceAbstract:
The fashion market is very advanced and competitive in these days. There are many companies with little differences between them. That is why it is hard to success. For this reason, many companies are trying to find effective way how to attract and keep customers. According to the scientific studies there are two ways how to success - active listening and building a strong relationship. The objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Hana Pechová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"
Anna CHYTILOVÁ -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
Nikita Shuvatov -
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
Martina Jandová -
Analysis of e-business start-up project in fashion market
Jana Luzan -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
Katsiaryna Babenka -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta