Sociální média jako prostředek propagace městského cestovního ruchu – Blanka Steinerová
Blanka Steinerová
Bachelor's thesis
Sociální média jako prostředek propagace městského cestovního ruchu
Social media as a tool of promoting city tourism
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních médií v propagaci městského cestovního ruchu, demonstrovanou na případové studii města Kingston upon Hull. Má za cíl zhodnotit současnou úroveň působení města online za použití série dvou strukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. Výsledky šetření poukazují na rozdíly ve vnímání míry propagace města na sociálních sítích místních obyvatel …viacAbstract:
This Bachelor thesis focuses on social media as a tool of promoting city tourism, demonstrated on a case study of the city of Kingston upon Hull. It aims to evaluate the level of the city’s online presence on social media through a series of two structured interviews and a questionnaire survey. The results of this thesis show the differences between the local point of view and the view of a visitor …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12766
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedúci: Mgr. Miloslava Černá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEINEROVÁ, Blanka. \textit{Sociální média jako prostředek propagace městského cestovního ruchu}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/r79t5y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní cestovní ruch v metropolitních oblastech jako faktor udržitelného městského rozvoje
Andrea Gajdošíková -
Městská památková rezervace a její využití pro cestovní ruch
Adéla Jordová -
Cestovní ruch v Praze a jeho dopady na rezidenty
Marie Vlachová -
Městský cestovní ruch - příklad města Brna
Jitka Blahová -
Cestovní ruch v Brně - současné výzvy
Ondřej Světlík -
Zábavní cestovní ruch města Ostravy (na příkladě ulice Stodolní)
Alžběta Viznarová -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021