Sociální média jako prostředek propagace městského cestovního ruchu – Blanka Steinerová
Blanka Steinerová
Bachelor's thesis
Sociální média jako prostředek propagace městského cestovního ruchu
Social media as a tool of promoting city tourism
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních médií v propagaci městského cestovního ruchu, demonstrovanou na případové studii města Kingston upon Hull. Má za cíl zhodnotit současnou úroveň působení města online za použití série dvou strukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. Výsledky šetření poukazují na rozdíly ve vnímání míry propagace města na sociálních sítích místních obyvatel …viacAbstract:
This Bachelor thesis focuses on social media as a tool of promoting city tourism, demonstrated on a case study of the city of Kingston upon Hull. It aims to evaluate the level of the city’s online presence on social media through a series of two structured interviews and a questionnaire survey. The results of this thesis show the differences between the local point of view and the view of a visitor …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12766
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedúci: Mgr. Miloslava Černá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEINEROVÁ, Blanka. \textit{Sociální média jako prostředek propagace městského cestovního ruchu}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/r79t5y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní cestovní ruch v metropolitních oblastech jako faktor udržitelného městského rozvoje
Andrea Gajdošíková -
Městská památková rezervace a její využití pro cestovní ruch
Adéla Jordová -
Cestovní ruch v Praze a jeho dopady na rezidenty
Marie Vlachová -
Městský cestovní ruch - příklad města Brna
Jitka Blahová -
Cestovní ruch v Brně - současné výzvy
Ondřej Světlík -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova -
Sociální sítě jako nový způsob propagace
Michal Novák
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021