Marketing Management and marketing planning – Bc. Kristina Zhitnova
Bc. Kristina Zhitnova
Diplomová práce
Marketing Management and marketing planning
Marketing Management and marketing planning
Abstract:
This diploma thesis describes development of the globalization process and basic tools of marketing management and planning. The correct usage of those disciplines could help to deliver customer value at a profit. Particularly in today’s world, society is expecting much more from business issues than in the past. The first part of the thesis represents detailed description of the marketing development …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j770q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Descriptive Analysis of Money Market and Capital Market in a selected country
Elnur Ibrahimov -
The Regulatory Culture of the Italian Energy Market: a potentional conflict with the vision of market liberalization?
Lukas Grossi -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Organized Retail Investors in the US Financial Market - how GME and AMC influence market efficiency
Mick Wannink