Bc. Lukáš Lapka
Bachelor's thesis
Podpora prodeje na internetu
Sales promotion on the Internet
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje na internetu“. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části je cílem seznámit čtenáře popisem internetu a vývojem tohoto média, charakteristikou marketingového a komunikačního mixu a jeho vzájemného využití v tomto prostředí. V druhé praktické části této bakalářské práce bude cílem zjistit formou dotazníkového šetření, které formy podpory …moreAbstract:
The subject of this bachelors work is "Sales promotion on the Internet". This work is divided into two separate parts. In first theoretical one, I will briefly try to describe the evolution of internet, its broader characteristics marketing and communication mix and their interrelationship. In the second practical part, I will try to find out through a questionnaire, which forms of sales promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ef71c/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2017
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Marketingový mix strojírenského podniku
Jakub Lustyk -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák