Lenka Boušková
Diplomová práce
Implementace Czech POINTu v praxi
Implementation Czech POINT in practice
Anotace:
Dnešní doba je charakteristická moderními informačními a komunikačními technologiemi, které pronikají do všech oblastí lidského života i do veřejné správy. V České republice vznikl jako součást snah Ministerstva vnitra ČR o elektronizace veřejné správy projekt Czech POINT, který má zlepšit komunikaci mezi občany a veřejnou správou, prostřednictvím jednoho kontaktního místa, kde občan získá mnoho služeb …víceAbstract:
Modern information and communication technologies are very much significant for these days. They affect many areas of our lives and also the public service. In the Czech Republic has been established a project called Czech POINT. It is an effort of Czech Home Office to process data electronically in the public service and improve the communication between public and the public service by using one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Červenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj Sezimovo Ústí - Tábor
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Role of Human Factors in the Interoperability of Public Administration Information Systems
Frank Febiri -
Workflow issues of Hospital Information Management Systems in Pakistan
Syed Shahzaib Qasim -
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
Markéta Svatošová -
Analýza informačního systému typu „MAT“ ve společnosti SCHEDL Automotive System Service, s.r.o.
Karolína Hanesová -
Analýza technológie Service Mesh a jej využitie v aplikáciách postavených na mikroslužbách
Jakub Aschmann -
Marketingová komunikace podnikových informačních systémů poskytovaných formou Software as a Service
Markéta Holá Linková -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Porovnání vybraných self-service BI nástrojů se zaměřením na produktivitu práce
Marek Dobeš
Název
Vložil
Vloženo
Práva