Vlasta Müllerová
Bakalářská práce
Mystery shopping v praxi
Mystery shopping in practice
Anotace:
Cílem bakalářská práce bylo zjistit kvalitu poskytovaných služeb v hotelu IFA Schöneck Hotel und Ferienpark za pomocí metody zvané Mystery Shopping.Abstract:
The main goal of the bachelor’s thesis was to determine the quality of the services provided in the IFA Schöneck Hotel und Ferienpark using the Mystery Shopping method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/jvikq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová