Vlasta Müllerová
Bachelor's thesis
Mystery shopping v praxi
Mystery shopping in practice
Abstract:
Cílem bakalářská práce bylo zjistit kvalitu poskytovaných služeb v hotelu IFA Schöneck Hotel und Ferienpark za pomocí metody zvané Mystery Shopping.Abstract:
The main goal of the bachelor’s thesis was to determine the quality of the services provided in the IFA Schöneck Hotel und Ferienpark using the Mystery Shopping method.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/jvikq/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová