Marketingové strategie firem a rozhodování spotřebitelů – Ing. Adriana Ryjáčková
Ing. Adriana Ryjáčková
Bakalářská práce
Marketingové strategie firem a rozhodování spotřebitelů
Marketing strategy of the firms and consumer decision
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat trh s obalovým sklem, marketingové strategie a postavení sklářského obalového průmyslu napříč evropským trhem. Hlavní oblastí zájmu této práce je konkurenční postavení obalu ze skla vůči substitučním materiálům a způsob, jakým se výrobcům podařilo reagovat na dynamické změny v chování spotřebitelů a novou konkurenci, která úspěšně atakovala trh s obalovým materiálem …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to analyze the glass packaging market, its marketing strategies, as well as the position of the glass packaging industry within the European market. The main body of the thesis deals with the competitive position of glass containers in comparison to substitute materials, the methods that the producers use in order to react to the dynamic changes of consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/do998/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plánovací a rozhodovací procesy ve společnosti AGC Flat Glass Czech, a. s., člen AGC Group
Jiří TYL -
Role of intercultural communication in hospitality industry: Swiss hospitality meeting the culture of the Gulf State
Vazifa Imanova -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Využití modelů Systémové dynamiky při řešení vybraných problémů manažerské komunikace
Martin Dalihod -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska -
The impact of current strategies on company's position in the market: the case study of EA sports
Ahmed L.Khaleel