Výchova publika ve Studiu Marta – BcA. Kateřina Puczoková
BcA. Kateřina Puczoková
Diplomová práce
Výchova publika ve Studiu Marta
Audience Development at the theatre Studio Marta
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení konceptu Audience Developmentu, překládaného v České republice jako výchova či rozvoj publika, v divadelním Studiu Marta. Reaguje tak na potřebu přehodnotit směřování divadelního studia Marta a nově definovat jeho cílové publikum. Nahrazení klasického marketingu metodami Audience Developmentu reflektuje nekomerční cíle studentského divadla zřizovaného vysokou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the introduction of the concept of Audience Development at the theater Studio Marta. It responds to the need to revise the conception of Theatre Studio Marta and redefine its target audience. Audience Development as substitution of conventional marketing reflects the noncommercial goals of the student theater. The thesis proposes appropriate activities for Audience Development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/aryg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Lucie Abou
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/aryg8/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství
Práce na příbuzné téma
-
Koncepty práce s publikem jako součást distribuční strategie krátkometrážních studentských filmů
Michaela Babuková -
ZUŠ Javorník a její činnost v rámci rozvoje publika v kulturním dění města Javorník
Klára Ketnerová -
Divadlo, které se chce setkat se svým divákem
Michaela Váňová -
Segmentace v kontextu rozvoje publika
Barbora Kocianová -
Začíná to tím, že pochopím sebe: studenti Pedagogické fakulty a jejich sebezkušenost v kurzu Gestalt Theatre
Lucie Moravčíková -
Drama versus Theatre in Education
Dita Pisková -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová