Tvorba prostředí digitální továrny pro laboratoř virtuální \nl{}reality za využití nástroje Virtools – Milan BAUERNÖPL
Milan BAUERNÖPL
Bakalářská práce
Tvorba prostředí digitální továrny pro laboratoř virtuální \nl{}reality za využití nástroje Virtools
Creation of enviroment of the digital faktory for laboratory of virtual reality using tool Virtools
Anotace:
Práce je zaměřena na virtuální realitu a program Virtools5, který slouží pro tvorbu virtuálního prostředí. Cílem je naučit se pracovat s programem Virtools5 a vytvořit interaktivní virtuální prostředí v laboratoři virtuální reality.Abstract:
This thesis dissert on virtual reality and program Virtools5, which serves to create a virtual environment. The aim is to learn to work with the program Virtools5 and create interactive virtual environments in laboratory of virtual reality.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Hořejší, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAUERNÖPL, Milan. \textit{Tvorba prostředí digitální továrny pro laboratoř virtuální $\backslash$nl$\{\}$reality za využití nástroje Virtools}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta strojní. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/r8u3bg/.
Jak správně citovat práci
BAUERNÖPL, Milan. Tvorba prostředí digitální továrny pro laboratoř virtuální \nl{}reality za využití nástroje Virtools. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojírenství / Informační a komunikační technologie ve strojírenském podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh laboratoře virtuální reality pro Centrum výzkumu Řež, s. r. o.
Monika MILATOVÁ -
Tvorba aplikace virtuální reality
Jan Petrů -
Využití pohybového snímače Kinect ve virtuální realitě
Michal Vinkler -
Využití grafického enginu ve virtuální realitě
Vladimír Hynek -
3 D snímání a vjem virtuálního prostoru při projekci
Ladislav Moulis