The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students – Viktor Ustyanovič
Viktor Ustyanovič
Bachelor's thesis
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to exploring the role of trust in online shopping among university students in the Czech Republic. The primary goal of this work is to find out, whether students trust e-commerce subjects and to provide suggestions on how to improve perception of e-shop credibility among mentioned demographic group to business owners that are based on survey results. Theory part first …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá úlohou důvěry při nakupování na internetu v České republice mezi studenty univerzit. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mezi studenty univerzit panuje důvěra k internetovému obchodování či nikoliv, a díky konkrétním výsledkům poskytnout doporučení majitelům internetových obchodů, ke zvýšení důvěryhodnosti jejich podnikání. Teoretická část nejdříve zkoumá současné postavení …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Accessible from:: 6. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
USTYANOVIČ, Viktor. \textit{The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/r98j7n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ustyanovič, Viktor. The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Tomáš Zelenka -
Potenzial von Location-Based Services im B2C Marketing
Lucie Ponížilová -
Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
Václav Janík -
Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra
Adam Šafránek -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Tereza FORMÁNKOVÁ -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová