Marketingová komunikace Red brick design shopu – Lucie Kubínová
Lucie Kubínová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Red brick design shopu
Marketing Communication of Red Brick Design Shop
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci analyzované na Red brick design shopu. Teoretická část je zakotvena pojmy z oblasti Marketingové komunikace a taktéž definuje pojmy z oblasti Fashion marketingu, jeho historický vývoj a novodobý pojem Udržitelnost. Praktická část se věnuje analýze zkoumající okolnosti vedoucí k opakovanému nákupu v multibrandovém butiku a samotnému postavení …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with Marketing Communication analyzed at the Red brick design shop. The theoretical part is rooted in terms of Marketing Communication and also defines terms in the field of Fashion Marketing, historical development and the modern concept of Sustainability. The practical part is devoted to the analysis which examines the circumstances leading to repeated purchases in a multibrand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubínová, Lucie. Marketingová komunikace Red brick design shopu. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Marketingová komunikace v oboru fashion
Petra Minaříková -
Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha
Tereza Zmeškalová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová