Průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina – Pavlína HUDECOVÁ
Pavlína HUDECOVÁ
Bachelor's thesis
Průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina
Research of public opinion about an intention to renovate the spa in Bílina
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina. Cílem průzkumu bylo zjistit názory obyvatel na případné znovuobnovení lázní v Bílině, na ponechání či změnu majitele a informovanost občanů ohledně dění kolem těchto objektů. Práce obsahuje popis významu lázeňství, popis města Bílina, zjištěné odpovědi respondentů z dotazníkového šetření, zhodnocení těchto …moreAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to research the public opinion on the initiatives to renovate and reopen the spa in the town of Bílina. The main aim of the research was to investigate the public opinion and awareness of the citizens of Bílina town of various solutions to the issue, such as whether to sell the property to private hands, or to keep the spa in the town?s ownership. First a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
39251
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Česal
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUDECOVÁ, Pavlína. Průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDU
Viktor Víta -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Barbora Nachtmanová -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Jan Zárybnický -
Destinační marketing města Lázně Bělohrad
Dominika Horáčková -
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
Lenka Grosmanová