Průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina – Pavlína HUDECOVÁ
Pavlína HUDECOVÁ
Bakalářská práce
Průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina
Research of public opinion about an intention to renovate the spa in Bílina
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina. Cílem průzkumu bylo zjistit názory obyvatel na případné znovuobnovení lázní v Bílině, na ponechání či změnu majitele a informovanost občanů ohledně dění kolem těchto objektů. Práce obsahuje popis významu lázeňství, popis města Bílina, zjištěné odpovědi respondentů z dotazníkového šetření, zhodnocení těchto …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to research the public opinion on the initiatives to renovate and reopen the spa in the town of Bílina. The main aim of the research was to investigate the public opinion and awareness of the citizens of Bílina town of various solutions to the issue, such as whether to sell the property to private hands, or to keep the spa in the town?s ownership. First a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
39251
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Česal
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDECOVÁ, Pavlína. Průzkum veřejného mínění na záměr obnovení lázní v městě Bílina. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDU
Viktor Víta -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Barbora Nachtmanová -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Jan Zárybnický -
Destinační marketing města Lázně Bělohrad
Dominika Horáčková -
Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně
Lenka Grosmanová