Politický marketing v éře nových médií: prezidentská kampaň Baracka Obamy v roce 2008 – Marie SVÁČKOVÁ
Marie SVÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Politický marketing v éře nových médií: prezidentská kampaň Baracka Obamy v roce 2008
Political Marketing in the Age of New Media: Barack Obama´s Presidential Campaign of 2008
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prezidentkou kampaní Baracka Obamy v roce 2008, která je příkladem nejrozsáhlešího zapojení nových médií do politického marketingu kandidáta. Text práce je rozdělen na dvě části. Teoretická část se obecně zabývá politickou kampaní, politickým marketingem a novými médii. Praktická část textu se věnuje předvolební kampani Baracka Obamy v letech 2007 a 2008. Autor se pokouší …víceAbstract:
The bachelor thesis explores the Barack Obama´s presidential campaign of 2008. It´s the most expressive instance of professional political marketing incorporating new media into its strategy. The text of the bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with the political marketing, political campaign and new media generally. The practical part of the thesis deals with the Barack …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
38866
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVÁČKOVÁ, Marie. Politický marketing v éře nových médií: prezidentská kampaň Baracka Obamy v roce 2008. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Změna volební podpory Baracka Obamy ve volbách 2012
Martin Svoboda -
Komparace přístupů administrativy George W. Bushe a Baracka H. Obamy ke Kubě
Zuzana LEIBNEROVÁ -
Volební kampaň Baracka Obamy v prezidentských volbách 2008 a 2012
Lenka VIRÁNYIOVÁ -
Volební kampaň Baracka Obamy v prezidentských volbách 2008 a 2012
Lenka VIRÁNYIOVÁ -
Prezidentské volby v USA: analýza financování prezidentských voleb s ohledem na volby v roce 2008
Lenka Hrochová -
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Pavlína Ella Ondrová -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Využití sociálních médií v předvolební kampani: prezidentské volby 2018 v České republice
Frederika Fuxová