Marie SVÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Politický marketing v éře nových médií: prezidentská kampaň Baracka Obamy v roce 2008

Political Marketing in the Age of New Media: Barack Obama´s Presidential Campaign of 2008
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prezidentkou kampaní Baracka Obamy v roce 2008, která je příkladem nejrozsáhlešího zapojení nových médií do politického marketingu kandidáta. Text práce je rozdělen na dvě části. Teoretická část se obecně zabývá politickou kampaní, politickým marketingem a novými médii. Praktická část textu se věnuje předvolební kampani Baracka Obamy v letech 2007 a 2008. Autor se pokouší …více
Abstract:
The bachelor thesis explores the Barack Obama´s presidential campaign of 2008. It´s the most expressive instance of professional political marketing incorporating new media into its strategy. The text of the bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with the political marketing, political campaign and new media generally. The practical part of the thesis deals with the Barack …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor: 38866

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVÁČKOVÁ, Marie. Politický marketing v éře nových médií: prezidentská kampaň Baracka Obamy v roce 2008. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická