Bc. Iveta Vičarová

Diplomová práce

Marketingová podpora prodeje výrobků firmy Gala

Marketing support of selling of products for GALA company
Anotace:
Práce je tematicky rozdělena do dvou částí. V první části se autor zabývá teorií, druhá část je věnována praktickému zaměření a tvorbě marketingové podpory prodeje. Cílem je stanovit aplikovatelná východiska pro vypracování plánu na podporu prodeje.
Abstract:
The work is thematically divided into two parts. In the first part the author deals with the theory, the second part is devoted to practical work and the focus of marketing support of selling. The aim is to establish the applicable basis for developing a plan to support sales.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavel Ogoun
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management