Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci – Richard Samohel
Richard Samohel
Bakalářská práce
Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci
AI tools in marketing communication
Anotace:
Cílem bakalářské práce je prozkoumat vliv nástrojů umělé inteligence (AI) na digitální marketingovou komunikaci. Teoretická část práce poskytuje přehled vývoje digitálního marketingu, analyzuje rozdíly mezi tradičním a digitálním marketingem, rozebírá komunikační a marketingový mix a zkoumá kanály digitální marketingové komunikace. Metodická část práce prezentuje proces tvorby marketingového obsahu …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to explore the impact of artificial intelligence (AI) tools on digital marketing communication. The theoretical part of the thesis provides an overview of the development of digital marketing, analyses the differences between traditional and digital marketing, analyses the communication and marketing mix and examines the channels of digital marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15039
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Janečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024