Supporting English Learning in Reading Workshops – Mgr. Andrea Čalová
Mgr. Andrea Čalová
Bakalářská práce
Supporting English Learning in Reading Workshops
Supporting English Learning in Reading Workshops
Anotace:
Bakalářská práce se zaměří na vytvoření metodického materiálu pro učitele anglického jazyka k zakomponování čtenářských dílen do výuky. Práce bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části bude vymezení základních pojmů souvisejících s tématem. Součástí teorie bude tedy definování, co je to čtenářská dílna, čtenářská gramotnost a zjednodušená četba. V této části budou také …víceAbstract:
This thesis focuses on formation of methodical material for English teachers to implement Reading workshops in schooling .The thesis is divided into theoretical and practical parts. The main aim of the theoretical part is to define key concepts connected with the topic. It describes the definitions of the reading workshop, the reading literacy and the graded reader. In this part the particular educational …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bsmza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Lenka Jašková
- Oponent: Mgr. Marie Machničová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina pro školskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Vocabulary through Literature - Lexis in the Graded Reader
Iva Musilová -
Graded Reader Adaptations of Jonathan Swift’s “Voyage to the Country of the Houyhnhnms” Compared to the Original: Transformations in Content, Emphasis and Interpretability of a Multi-Layered Text in the Abridgement Process
Tatiana Malatincová -
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Using Literature to Encourage Extensive Reading in a Language-Learning Context
Jakub Fischer -
Learner Development through Extensive Reading
Marcela Švendová -
Using Graded Readers for Extensive Reading Practice in Secondary School English Classes
Michaela Konvalinová -
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
David Ďulík